Administrativní pracovnice charterového oddělení - pobočka Kladno
DACHSER
Praha, Czech Republic
před 27 dny

Pozice :

  • pracovník zákaznického servisu
  • kontroluje, koordinuje a provádí operativní činnost pro zajištění řádného doručování zásilek a zajištění potřeb klíčových zákazníků
  • zajišťuje komunikaci se zákazníky a pobočkami (včetně zahraničních)
  • odpovídá za přípravu podkladů pro řešení škod, reklamací a pro fakturaci
  • Požadujeme :

  • SŠ / VŠ vzdělání
  • pokročilou znalost AJ + NJ nutná podmínka
  • praxi min 2 roky v logistické firmě nebo na obdobné pozici
  • pokročilou znalost práce na PC
  • organizační schopnosti
  • komunikativnost
  • profesionální vystupování a reprezentativní vzhled
  • odolnost vůči stresu
  • časovou flexibilitu
  • Nabízíme :

  • zázemí perspektivní mezinárodní logistické firmy
  • motivující finanční ohodnocení včetně řady benefit
  • pracoviště Kladno
  • nástup možný ihned
  • Zaujala Vás tato pozice?

    Zašlete nám svůj životopis a motivační dopis na adresu : pavlina.zdvorackova dachser.com.

    Podrobnější informace o dané pozici vám rádi poskytneme na telefonním čísle 312 291 816.

    Požádat
    Přidat do oblíbených
    Odebrat z oblíbenýcch
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost