Zákaznická podpora kontaktního centra
ABB
Ostrava, Moravskoslezsky, Czech Republic
před 5 dny

Tasks :

  • Řešení zákaznických požadavků týkajících se práce s produkty ABB (zejména odbavování hovorů našich zákazníků)
  • Konzultace a poradenství klientům
  • Sběr zpětných vazeb po servisních činnostech
  • Zajištění telefonické pozvánky našich zákazníků na různé eventy ABB
  • Zpracováním e-mailů a jejich předání v rámci ABB
  • Práce s databází a sběr dat
  • Requirements :

  • Dobré komunikační dovednosti a příjemný projev
  • Min SŠ vzdělání - technický směr výhodou
  • Pokročilá znalost práce v MS Office
  • Anglický jazyk na komunikativní úrovni
  • Požádat
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost