Asistent/ka
Société Générale
Czech Republic
před 31 dny

Environment

Pro management útvaru Plateb hledáme zájemce / zájemkyni na pozici Asistent / ka.

Mission

  • Podpora manažera a jemu podřízených útvarů *Organizace agendy a příprava / logistika dokumentů pro vedení banky *Zápisy z porad, formální úprava dokumentů, tvorba prezentací, překlady materiálů
  • Zajišťování služebních cest *Sjednávání schůzek a kontrola kalendáře manažera
  • Administrativní činnosti - evidence pošty, cestovní příkazy, IT požadavky, přístupová práva *Personální agenda - evidence docházky, stravenky, podklady pro vzdělávací akce
  • Správa drobného majetku, objednávání kancelářských potřeb a občerstvení
  • SŠ / VŠ vzdělání
  • Praxe na obdobné pozici vítána
  • Aktivní znalost angličtiny (slovem i písmem) *Výborné komunikační a organizační dovednosti
  • Samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost, flexibilita, loajalita *Profesionální vystupování
  • Znalost MS Office - Word, Excel, PowerPoint, Outlook a Internet Explorer
  • Požádat
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost