Specialista péče o zákazníky
HyperMedia, a.s.
Praha, CZ
před 7 dny
source : HyperPráce.cz

Obory : Administrativa, Banky, finance, Marketing, Služby zákazníkům, Služby zákazníkům, Služby zákazníkům, Tvůrčí profese, media, grafika

Typ pracovního vztahu : HPP

Nabízená výše platu : neuvedeno

Datum nástupu : kdykoli

Počítačové znalosti : neuvedeno

Popis společnosti

Společnost HyperMedia, a.s. byla založena v roce 2003, jejím prvním projektem byl portál HyperInzerce.cz v současné době největší český inzertní portál.

Hlavními činnostmi společnosti jsou internetový marketing, zastupování webů a provozování slevových a dalších portálů.

Dnes patří skupina HyperMedia k nejvýraznějším hráčům v této oblasti na českém trhu a z hlediska návštěvnosti patří do TOP desítky.

Vlastní a zastupuje desítky portálů, které poměrně rychle získaly vysokou oblibu. Mají miliony návštěv měsíčně a přes 2 miliony registrovaných uživatelů, jejichž počet neustále roste.

Popis pozice

Dělá ti radost, když můžeš člověku pomoci? Nezaskočí tě různé dotazy a dokážeš situaci řešit s klidnou hlavou? Pokud prostě rád / a komunikuješ s lidmi, pak přijď posílit naši veselou partu, která se stará o zákazníky a klienty portálu HyperSlevy.cz.

Spokojenost našich zákazníků a klientů je pro nás to nejdůležitější, proto hledáme posilu, která nám pomůže být ještě lepší v tom, co děláme.

Bude to výzva (jsme fakt dobří), ale společně to zvládneme! ;)

Každý den budeš přijímat hovory, vyřizovat e-maily a chatovat s našimi zákazníky i klienty. Budeš jim pravou rukou při řešení různých trablů, nedorozumění, reklamací, ale zároveň jim budeš rádcem, který pomůže například s výběrem ideální dovolené.

Zdá se ti to málo? Neboj, bude toho ještě daleko víc.

Zajímá tě tato pozice? Tak neváhej a pošli nám svůj životopis. Rádi si s tebou o podrobnostech popovídáme při našem společném setkání.

Tvojí náplní práce bude :

Kompletní administrativní podpora portálu HyperSlevy.cz.

Komunikace s našimi partnery, ale také zákazníky (nečekej u nás 100 hovorů denně záleží nám na kvalitě, ne kvantitě) telefon, e-

mail a chat jsou náš denní chléb.

Dohledávání zatoulaných plateb a zasílání ztracených voucherů.

Práce v interním systému.

Komunikace napříč celou společností.

Spolupráce s administrátory reklamních akcí, obchodníky, účtárnou, atp.

Požadujeme

  • Dovednosti a znalosti, které u nás budeš potřebovat :
  • SŠ vzdělání ukončené maturitou.

    Zkušenost na obdobné pozici velkou výhodou. : )

    Dobrá znalost práce na PC.

    Nadšení pro jednání s lidmi.

    Příjemné a prozákaznické jednání.

    Samostatnost a smysl pro odpovědnost.

    Technická zdatnost.

    Stresuodolnost a organizační schopnosti.

    Nabízíme

  • Oceníme tě nejen penězi :
  • Stabilní zaměstnání na hlavní pracovní poměr v přátelském a neustále se rozvíjejícím kolektivu.

    Moderní a vzdušné pracoviště na Praze 4 - Pankrác s vlastní terasou a relax zónou.

    Zajímavou pracovní příležitost s možností seberealizace, využití nových a kreativních nápadů.

    Možností kariérního růstu - u nás to myslíme vážně : )

    Neustále tě budeme zdokonalovat a starat se o tvůj rozvoj, a to především prostřednictvím práce se supervizorkou týmu.

    Benefity v podobě Cafeteria systému v hodnotě 18 000,- / rok - vstupenky do divadla, pobyty, wellness víkendy, gastro apod.

    Sick days.

    Příspěvek na Multisport kartu.

    Teambuildingové akce a spoustu zábavy se super kolegy.

    Nástup? IHNED : )

    Požádat
    Přidat do oblíbených
    Odebrat z oblíbenýcch
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost