Referent zákaznického servisu - mzda 30.000 - 35.000,-Kč dle zkušenosti
O.K. AUTOMOT, s.r.o.
Kosmonosy
před 13 dny
  • zpracování, sledování a kontrola nabídek a zakázek
  • sledování a realizování zakázek od přijetí objednávky až po fakturaci
  • zpracování dotazů zákazníků a koordinace vyjasňování technických a obchodních problémů zákazníků
  • údržba zákaznických dat (adresy, platební podmínky, ceníky apod.)
  • údržba a tvorba rámcových objednávek (konsignační sklady, zákaznické sklady)
  • zpracování zákaznických reklamací
  • administrativní podpora pracovníků prodeje a technické podpory prodeje (prodejní doklady, reklamní dárky, výrobky pro veletrhy a výstavy, reporting Požadujeme : · nejméně úplné střední odborné vzdělání s maturitou · výborná znalost AJ (min.
  • B1 dle SERR), NJ / RJ výhodou · znalost práce na PC (MS Office na úrovni ECDL Core), SAP výhodou · rozvinuté komunikační schopnosti, schopnost týmové práce · na zákazníka orientovaný přístup · samostatnost v řízení a organizaci práce, spolehlivost, důslednost, proaktivita Nabízíme : · HPP, nástupní mzda 30.

    000 - 35.000,- Kč dle zkušenosti · 5 týdnů dovolené · příspěvek na penzijní / životní pojištění 700,- Kč · závodní stravování + stravenky 75,-

    Kč · odměny při životních / pracovních výročích až 8.000,- Kč · výkon práce - Benátky nad Jizerou Vzdělání : vysokoškolské, bakalářské, vyšší odborné, SŠ s maturitou Typ pracovního poměru : Plný úvazek

    Požádat
    Přidat do oblíbených
    Odebrat z oblíbenýcch
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost