Biddable Media Team Lead
Vodafone Limited
Prague 5,Czech Republic
před 4 dny

Ve Vodafonu bereme digitální média vážně, a proto zakládáme vlastní interní biddable media tým. Chceme skloubit profesionální přístup a schopnosti lidí z agenturního prostředí s možností agilně spolupracovat s členy interních týmů.

Cíl je jasný, efektivně a flexibilně využívat alokovaný rozpočet a posunout naši e-commerce mezi nejlepší na trhu.

Co tě na tom bude nejvíc bavit? Můžeš se soustředit na jednoho velkého klienta, který se nebojí dát dost peněz na experimenty v performance i awareness kampaních a chce být nejlepší na trhu.

Přitom ti ale dá dost velkou svobodu dělat to po tvém. Základní pravidlo u nás je : pokud to funguje, můžeš to tak dělat.

Charakteristika pozice

Celému biddable media týmu hledáme zkušeného leadera. Nabízíme ti šanci zkoušet nové technologie a posouvat kupředu velkého stabilního klienta.

Pokud je ti vlastní smysl pro zodpovědnost, chceš se podílet na vzniku něčeho nového a rád pracuješ s lidmi, bude se ti tu líbit.

Jasně, bez praktických zkušeností s biddable media to nepůjde budeš pravidelně reportovat výsledky kolegům a pomáhat různým oddělením v efektivním naplnění jejich cílů.

Na oplátku i ty dostaneš spoustu možností, jak se rozvíjet, jak rozvíjet lidi ve tvém týmu, a především normální pracovní atmosféru, kde nikdo neprudí .

Co budeš mít na starosti?

Řízení samotné práce biddable media týmu

  • Povedeš celé oddělení to u nás znamená vedení procesů i lidí. Ideální stav je, že tým funguje, kampaně performují a Vodafone je díky tvému oddělení špička v oboru.
  • Na denní bázi to znamená odpovědnost za plánování, strategii i exekuci kampaní napříč biddable kanály.
  • Budeš ale odpovědný i za big picture - jestli to celé funguje byznysově, jak jsou nastavené budgety a jaké používáme kanály.
  • Propojování interních i externích partnerů :

  • Biddable media jdou u nás napříč odděleními. Směrem do firmy budeš go-to člověk pro interní oddělení (Brand / CBU / EBU / HR), směrem ven pak hlavně pro mediální agentury
  • a dodavatele technologií.

  • Čekáme, že budeš udržovat nadstandardní vztahy s klíčovými partnery a vendory (Google, Facebook, Seznam.cz, Twitter atd.).
  • Rozvoj týmu a oboru ve Vodafonu :

  • Budeš spolupracovat s Group Media týmem (centrála Vodafonu) a ostatními týmy, které řeší média aby všichni měli k dispozici strategické i exekuční best practices.
  • Ve spolupráci s centrálou budeš nastavovat tréninky a rozvojové nástroje, aby náš tým byl vždycky
  • o krok před trhem. Chceme ve Vodafonu vytvořit centrum excelence biddable médií.

  • A jasně, musíš umět nastavit
  • a průběžně měřit efektivitu procesů

    týmu, to je samozřejmost.

    Co podle nás máš umět, aby to klapalo?

  • Máš zkušenost s plánovaním brandových i performance kampaní. Nadchneš náš konkrétní ukázkou toho, jak umíš kombinovat data a technologie, abys dostal ty nejlepší čísla.
  • Máš zkušenosti s vedením lidí v nákupu médií (u klienta, v agentuře nebo jako konzultant). Mezinárodní zkušenost ještě lepší.
  • Sypeš z rukávu příklady, kdy sis vzal projekt na sebe nebo si poradil se zdánlivě neřešitelným problémem (i u nás přijdou, neboj).
  • Velmi stručně ohledně praktických kompetencí :

  • Máš zkušenost s programmaticem (DSPčka, SSPčka, Trade decky)
  • Search a social platformy (základ je AdWords, Sklik a FB Business Manager, výhodou Twitter, LinkedIn a další)
  • Search PPC account management, strategie, klíčová slova, RSLA, nastavování cílů
  • a KPIček, script development / automatizace

    a související produkty (např. PLA)

  • Paid Social strategie cílení, custom audiences, brand safety, actionable insights
  • Slušná znalost analytiky, trekování, tag managementu, nastavování DCO kampaní, práce s DMPčkem
  • Zkušenost se segmentací publik (exekuce, optimalizace, vyhodnocení)
  • Něco navíc, co se ti může hodit :

  • Umíš s pokročilými nástroji search a social biddable platforem (Marin, Kenshoo atd.)
  • Máš slušný přehled o SEO
  • Technická a profesní odbornost :

  • Certifikáty pro Google AdWords (Search, YouTube, GDN), FB Blueprint a Sklik
  • A co za to :

  • U nás si jednoduše všichni tykáme a nepotrpíme si úplně na dress code Všem nám to náramně vyhovuje, takže my i vy se u nás budete cítit dobře
  • Nebudeme si zastírat, že Vodafone je pojem, takže vám nabídneme stabilní prostředí naší společnosti, která je zároveň challenger na trhu telekomunikací a dat.
  • Jdeme s dobou a jsme o krok dál, takže si u nás užijete 5 týdnů dovolené, 3 sick days, možnost pracovat z home office Myslíme i na rodiče, takže máme pro novopečené tatínky delší dovolenou a pro maminky možnost se vrátit dříve za jedinečných podmínek
  • Když Vodafone, tak naplno dostanete mobil a k tomu skvělý tarif s 30 GB, přihodíme i 13 500 benefitních bodů na rok, které můžete použít v caffetterií a pořídit si za to dovču, vzdělávací kurzy, nebo třeba pozvat drahou polovičku do kina
  • Najdete nás na trase metra a to dokonce hned u vstupu sídlíme na Stodůlkách. V budově a okolí najdete vše potřebné k obědové přestávce, ke kávě, můžete si zařídit i nákupy v nedalekých obchodech
  • A když si po práci potřebujete odfrknout, tak můžete nasednout na kolo, které půjčujeme, nebo využít fitka, které máme v budově.
  • rámci biddable media týmu nově otevíráme nejen tuto, ale i další 3 pozice.

    Určitě se podívej na našich stránkách na Paid Social Media Specialist, Paid Search Account Specialist, a Programmatic Display Account Specialist

    Požádat
    Přidat do oblíbených
    Odebrat z oblíbenýcch
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost