Technik reklamací a zákaznického servisu
VAG spol. s.r.o.
Hodonín, CZ
před 7 dny
source : Easy-prace.cz

Pracovní náplň : omunikace se zákazníkem z hlediska vyjasňování, rozvoj a budování servisního oddělení, podpora dobrého jména VAG u zákazníků, vyřizování reklamačních řízení po admin.

stránce, vedení příslušné dokumentace (servisní zásahy, opravy atd.).

koordinace náhrad a oprav. Požadujeme : min.

stř.

vzdělání nejlépe technického či ekonomického směru, min.

2 roky praxe ve stejném či podobném oboru, znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni, znalost systému SAP nebo podobného systému výhodou, znalost práce s MS Office, asertivní jednání, komunikační dovednosti, samostatnost, flexibilitu.

Nabízíme : práce v moderní mezinárodní společnosti se silným kapitálovým zázemím, motivační mzdové ohodnocení, týden dovolené navíc, sick days, příspěvek na stravování, příspěvek na životní a penzijní připojištění a další výhody vyplývající ze sociálního programu společnosti

Požádat
Přidat do oblíbených
Odebrat z oblíbenýcch
Požádat
Můj e-mail
Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
Pokračovat
Žádost