Pracovník/ce zákaznického centra
Scenario s.r.o.
Ostrava, CZ
před 7 dny
source : Easy-prace.cz

Místo výkonu práce : Pohraniční 1435 / 86, 70300, Ostrava V případě zájmu zašlete životopis na e-mail.

Náplň práce - komunikace se zákazníky prostřednictvím e-mailu, telefonu.

Průzkum trhu, zjišťování spokojenosti a potřeb firem se službami a zbožím, které pro sebe nakupují.

Příjemcem tohoto telefonátu jsou nákupčí, tedy lidé zvyklí nakupovat.

POZOR Nejedná se o prodej například mobilních tarifů, kreditních karet, tj.

nekomunikujete s fyzickými osobami a lidi tzv.

neobtěžujete je.

Komunikace s firemními zákazníky a státní správou.

Požadavky : znalost práce na PC, komunikativnost Výhodou : zkušenosti s podobnou prací, SŠ vzdělání s maturitou Osobní vlastnosti : aktivní přístup k práci, zodpovědnost, ochota učit se Plný nebo zkrácený úvazek : 30 -

40 hod. / týdně. Vhodné pouze pro uchazeče OZP / ČID.

Požádat
Přidat do oblíbených
Odebrat z oblíbenýcch
Požádat
Můj e-mail
Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
Pokračovat
Žádost