Investiční referent
Policie ČR
Praha, CZ
před 4 dny

PP SLZA - pracovní poměr

NABÍDKA PRACOVNÍHO MÍSTA

Správa logistického zabezpečení PP ČR

Odbor nemovitého majetku

Oddělení správy nemovitého majetku

Požadujeme :

  • ukončené min. středoškolské vzdělání (popř. vysokoškolské vzdělání) stavebního směru (v oborech např. pozemní stavitelství, příprava, realizace a provoz staveb, technické zařízení budov, apod.),
  • pečlivost a odpovědnost, samostatnost, spolehlivost, schopnost komunikace, časová flexibilita, odpovědnost,
  • schopnost individuální práce i práce v týmu,
  • znalost organizace a činnosti státní správy (výhodou),
  • logické myšlení,
  • vyjednávací a organizační schopnosti,
  • iniciativní přístup k řešení,
  • čistý trestní rejstřík,
  • státní občanství ČR,
  • ŘP skupiny B podmínkou, aktivní řidič,
  • praktické zkušenosti v oblasti výstavby (vedení staveb, dozorování staveb (TDI), apod.), vhodné i pro čerstvé absolventy (s praxí v oboru při škole),
  • základní znalost : zákona č. 183 / 2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), ve znění pozdějších předpisů, vyhlášky č.
  • 499 / 2006 Sb., o dokumentaci staveb, ve znění pozdějších předpisů, výhodou základní znalost zákona č. 134 / 2016 Sb., o zadávání veřejných zakázkách, zákona č.

    309 / 2006 Sb., o zajištění podmínek bezpečnosti a ochrany zdraví při práci,

  • znalost práce na PC : Microsoft Office (Word, Excel).
  • Náplň práce (popis pracovní činnosti) :

  • koordinace a usměrňování přípravy a realizace projektů veřejných investic
  • a rekonstrukcí s celostátní, krajskou nebo působností v rámci hlavního města Prahy,

  • zpracování investičních záměrů u stavebních investičních akcí,
  • tvorba zadávacích dokumentací a příprava podkladů pro veřejnou zakázku (na stavební práce a služby),
  • provádění výkonu funkce technického dozoru investora, realizace akcí včetně dozorování průběhu realizace staveb, výběr a koordinace zhotovitelů a jiných účastníků výstavby.
  • Kontrola provádění prací, přebírání provedených a dokončených prací, vedení kontrolních dnů staveb, zajišťování odstraňování nedostatků zjištěných v průběhu realizace staveb, zpracování zápisů a protokolů (např.

    o předání staveniště, o předání a převzetí dokončené stavby, apod.),

  • příprava a zajištění projektové dokumentace, inženýrská činnost (inženýring pro územní řízení, stavební řízení, kolaudační řízení, apod.),
  • projednání projektové dokumentace s DOSS, správci sítí, apod., žádosti o UR, SP;
  • provádění kontroly úplnosti převzaté projektové dokumentace a jejího souladu s výkazem výměr,
  • odpovědnost za soulad průběhu prací zejména s : smlouvou o dílo, ostatními smlouvami, uzavřenými k předmětu díla, schválenou projektovou dokumentací (pro stavební povolení a pro provádění stavby), schváleným harmonogramem postupu výstavby,
  • kontrola správnosti provádění prací, přejímky dokončených prací, kontrola soupisů skutečně provedených prací, fakturace, administrace projektu;
  • spolupráce s autorským dozorem zhotovitele projektu,
  • stanovení a organizace kontrolních dnů stavby, pořizování zápisů z KD a odpovědnost za jejich distribuci,
  • kontrola postupu prací zhotovitele,
  • příprava, realizace a kontrola stavebních akcí (rekonstrukce administrativních objektů, nová výstavba, přestavby, modernizace,...);
  • zajišťování realizace běžných stavebních oprav, úprav, údržby a investic u objektů;
  • zpracování výkazů výměr ke stavebním pracím menšího charakteru;
  • Nabízíme :

  • zajímavou a odpovědnou práci v mladém kolektivu v jedné z největších organizací,
  • sociální jistotu, zázemí prestižní státní organizace a jistotu zaměstnání,
  • benefity - např. : 25 dnů řádné dovolené, 5 dnů indispozičního volna (tzv. sick days), dotovaná strava (příspěvek na stravování), služební telefon, služební automobil pro služební účely, možnost využití tří týdenního letního dětského tábora pro děti ve věku 6 15 let, možnost poskytnutí bezúročné půjčky, příspěvek zaměstnavatele na dovolenou, možnost ubytování pro mimopražské v rezortních ubytovnách, po 2 letech příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění, možnost rekreace v rezortních rekreačních zařízeních, ozdravné pobyty aj.
  • výborná dopravní dostupnost MHD, pracovní doba : PO - ČT 7 : 00 - 15 : 45 hod, PÁ 7 : 00 - 14 : 30 hod.

    Platové podmínky :

  • platová třída : 12 , platový stupeň 1 - 12 (22 160 Kč 33 300 Kč dle počtu let započitatelné uznatelné praxe v oboru) podle přílohy č.
  • 2 k NV č. 341 / 2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě. (pozn. Bez ukončeného VŠ vzdělání se odečítá 5 let praxe),

  • zvláštní příplatek : 1 100 Kč ,
  • osobní ohodnocení : lze přiznat po uplynutí 3 měsíční zkušební lhůty po zapracování dle dosahovaného výkonu.
  • Pracovní zařazení :

    Občanský zaměstnanec - hlavní pracovní poměr. Pracovní poměr na dobu určitou. Po roce je možné prodloužení na dobu neurčitou.

    Místo výkonu práce :

    Správa logistického zabezpečení PP ČR, Horní 21, Brno nebo Tolstého 14, Jihlava .

    Termín nástupu :

    Nástup možný ihned nebo případně dle domluvy na osobním pohovoru (nástupy vždy k 1. případně k 15. dni v měsíci).

    Požadované doklady :

  • strukturovaný životopis,
  • před nástupem doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání,
  • před nástupem : výpis z rejstříku trestů (ne starší tří měsíců, fotografie, ).
  • Kontaktní osoba : Ing. Tomáš Nushart,

    mob. tel. +420 728 368 668,

    email : tomas.nushart pcr.cz

    případě zájmu zasílejte životopisy s uvedením požadované pracovní pozice (pracovního zařazení) na e-mailovou adresu : tomas.nushart pcr.cz .

    Požádat
    Přidat do oblíbených
    Odebrat z oblíbenýcch
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost