Asistent/ka představenstva
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Praha, Česká republika
před 6 dny

Náplň práce

  • Administrativní a organizační podpora vedení společnosti
  • Příprava podkladů pro jednání a porady, vč. následného zpracování zápisů
  • Vedení kalendáře vedení, organizování pracovních jednání, včetně kompletního servisu zabezpečení
  • Zajištění schvalovacího procesu interních i externích dokumentů, často důvěrné povahy
  • Zajištění včasného procesu přípravy / zpracování / schválení podkladů pro jednání a usnesení orgánů společnosti a MČ Praha 6
  • Kontaktní osoba s MČ Praha 6
  • Kontaktní osoba pro dodavatele kancelářského materiálu a služeb
  • Zpracovávání a vyřizování došlé / odeslané pošty včetně práce s datovou schránkou a interními komunikačními nástroji
  • SŠ vzdělání
  • Předchozí praxe na obdobné pozici ve veřejné správě
  • Dobrá znalost práce na PC (MS Office)
  • Výborné organizační schopnosti
  • Aktivní přístup k práci, samostatnost, pečlivost
  • Nabízíme

  • Práce ve stabilní společnosti
  • Práce na HPP
  • Firemní benefity (prémie, penzijní připojištění, stravenky, dovolená navíc)
  • Nástup ihned / dohodou
  • Výkon práce : Praha 6
  • Požádat
    Přidat do oblíbených
    Odebrat z oblíbenýcch
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost