Partner Support Specialist
T-Systems
Prag
před 4 dny

Popis práce

Shrnutí pracovní pozice :

Chceš se stát součástí mezinárodního týmu koncernu Deutsche Telekom AG? Být v kontaktu s kolegy a zákazníky napříč Evropou?

Odstraňovat problémy a zlepšovat náš produkt? Pomáhat novým partnerům u prvních krůčků při používání naší apllikace?

Hlavní zodpovědnosti a dovednosti :

  • Zajišťovat podporu partnerům během integrace
  • Připravovat testovací a integrační prostředí a data
  • Konfigurace partnerských dat
  • Koordinovat odstranění chyb spolu s týmem programátorů a týmem IT podpory (operations).
  • Podílet se na soustavném zvyšování kvality a efektivity testování, automatizace testování včetně rozvoje podpůrných nástrojů.
  • Kvalifikace

    Vzdělání a pracovní zkušenosti

  • SŠ / VŠ vzdělání technického směru (IT, Telco).
  • Znalosti (jazyky, PC atd.) :

  • Angličtina slovem i písmem práce v mezinárodním teamu.
  • XML, web services / SOAP, HTML, HTTP / -S protokol, SQL, uživatelská znalost Unix / Linux, testovací nástroje
  • Výhodou zájem softwarové technologie, administraci systémů, analýzu chování software a IP sítí.
  • Možnost vzdělávání v technologiích a systémech JBoss, Tomcat, Apache, MySQL, Linux, IP sítě a další.
  • Výhodou znalosti z oblasti testování a quality assurance na velkých SW projektech
  • Dovednosti :

  • Proaktivní a komunikativní přístup.
  • Důraz na kvalitu, pečlivost.
  • Schopnost týmové spolupráce.
  • Ochota cestovat
  • Požádat
    Přidat do oblíbených
    Odebrat z oblíbenýcch
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost