Referent/ka klientského servisu
Nelson Services, s.r.o.
Brno
před 14 dny

Rádi byste našli práci, kde Vám dají prostor pro Vaši osobní realizaci a kariérní růst? Hledáte práci, kde se budete profesně posouvat dál, a kde nezůstanete rok na jedné pozici?

Právě Vás hledáme. Nabízíme dlouhodobou spolupráci, profesní růst a dobré finanční ohodnocení. Náplň práce : - budování a další rozvíjení velmi dobrých vztahů se zákazníky firmy -

osobní jednání s klienty v sídle firmy (telefonické, emailové, osobní) - support klientských požadavků, registrace zákazníků -

spolupráce se zkušenými kolegy v teamu - aktivní růst v rámci společnosti - účast na školení, zkouškách, zahraničních stážích -

evidence dokumentů v CRM systému Požadujeme : - řádně ukončené SŠ / SOU / VOŠ vzdělání - samostatnost, spolehlivost - uživatelskou znalost práce na PC -

lehká administrativní činnost - dochvilnost a aktivní přístup k práci - trestní bezúhonnost - chuť stát se profesionálem v oboru -

jde o junior pozici s budoucím kariérním růstem Nabízíme : - zajímavou a různorodou práci na HPP - vysoké finanční ohodnocení (FIX + bonusy) po krátkém zapracování -

práci v příjemném a pohodovém pracovním týmu - pobočku mezinárodní stabilní společnosti v Brně - velmi moderní a atraktivní pracovní prostředí -

občerstvení na pracovišti - možnost výrazného osobního a profesního rozvoje - pozici s kariérním růstem - nástup možný IHNED, dle dohody s kandidátem Vzdělání : vyučení, SŠ s maturitou, vyšší odborné, bakalářské Typ pracovního poměru : Plný úvazek

Požádat
Přidat do oblíbených
Odebrat z oblíbenýcch
Požádat
Můj e-mail
Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
Pokračovat
Žádost