Administrativní pracovnice
Policie ČR
Praha, CZ
před 1 dnem

Náplň práce :

  • administrativní a organizační zajištění chodu příslušného pracoviště
  • příprava a evidence dokumentů včetně korespondence
  • správa majetku příslušného pracoviště
  • vyhotovení zápisů z porad a jednání, zpracování reportů dle zadání
  • Požadujeme :

  • SŠ vzdělání (ukončeno maturitní zkouškou)
  • alespoň 3 roky praxe v administrativě, uvítáme zkušenost s administrativou ve státní správě (zejména se spisovou službou)
  • pokročilá znalost MS Office
  • výborné komunikační a organizační dovednosti
  • pečlivost, samostatnost, smysl pro práci s čísly
  • zdravotní, osobnostní a fyzickou způsobilost (dle zákona č. 361 / 2003 Sb. o služebním poměru)
  • Nabízíme :

  • zajímavou a zodpovědnou práci v oblasti administrativy
  • zázemí prestižní státní organizace a jistotu zaměstnání (danou zákonem č. 361 / 2003 Sb. o služebním poměru)
  • balíček služebních benefitů (např. 30 dnů řádné dovolené, možnost ubytování, sociální programy, příspěvek na stravování aj.)
  • náborový příspěvek ve výši až 150 000,- Kč
  • místo výkonu : Praha
  • Uchazeči budou přijímáni na základě výsledků přijímacího řízení dle zákona č.361 / 2003 Sb. O služebním poměru příslušníků bezpečnostních sborů.

    případě zájmu zašlete strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem a vstupním dotazníkem s uvedenou pozicí na e mailovou adresu : personal bis.

    cz nebo na kontaktní adresu :

    P.O. BOX 1

    150 07 Praha 57 Bližší informace získáte na tel. 224 235 496

    Požádat
    Přidat do oblíbených
    Odebrat z oblíbenýcch
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost