Manažer/ka marketingových kampaní
Alza.cz a.s.
Praha
před 5 dny

Že jsme pro zákazníky nejoblíbenější e-shop díky kvalitě služeb nebo že náš obrat za rok překročil 20 miliard Kč, to je veřejně dobře známo.

To že jsme lídr i ve velikostí investic do marketingu, už každý vědět nemusí.

Hledáme člověka, který se neptá na budget, ale navrhuje, jak dosáhnout nejlepších zisků pomocí všemožných, i neotřelých, marketingových nástrojů a fíglů.

Nutno podotknout, že pozice je v rámci offline marketing, tam se rodí naše kampaně. Pozice je určena pro ty, kteří již zkušenost s marketingem mají. )

Co bys dělal / a : Návrhoval / a marketingové kampaně pro různé segmenty (kategorie na Alze) od prvotního nápadu až po vyhodnocení.

Přípraval / a analýzu trhu, prodejů, příležitostí - protože bez toho nesestavíš budget.Navrhova / a vhodný mediální mix pro komunikaci kampaně a definovalúa si cílovou skupinu -

protože správné cílení je část úspěchu.Navrhoval / a komunikaci celé kampaně.Koordinaval / a práci grafiků a copywriterů, protože oni ti dodávají podklady.

Realizoval / a nakonec celou kampaň.Samozřejmě bys dané marketingové kampaně vyhodnocoval / a- musíme vědět, že nám fungovaly a od toho se příště odrazit.

Počítá se navýšení obratu a výše zisku.Dále by pak dával / a následná doporučení pro další kampaně, protože u jedné určitě nezůstaneš.

Co chceme, abys uměla / a : Co chceme, abys uměla / a : Používal / a selský rozum v kombinaci se znalostmi ze školy nebo praxe.

Uměl / a si plánovat čas a zkoordinovat více aktivit dohromady.Pokud máš znalosti z FMCG nebo e-commerce, máš výhodu.Jsi samostaný / á a dokážeš se rychle rozhodnout.

Dokázal / a spočítat zlomky a trojčlenku, protože nastavování rozpočtů je dost podobnéMěl / a vztah k určitému segmentu / kategorii zboží -

kampaně pak jdou lépe od ruky.Chtěl / a se posouvat a učit se novým věcem.Máš zkušenost s koordinací kampaní, plánováním médií, .

  • Co však NABÍZÍME : Tvou práci uvidí miliony zákazníků několikrát týdně, možná i denně.Propojení čísel a marketingu, protože oboje je pro byznys důležité.
  • Neomezená kreativita. S Alzákem si můžeme hrát.Jsme velká firma, ale rozhodně ne korporát, na procesy si nepotrpíme.Spolupracujeme s firmami, které mají miliardové rozpočty a i s těmi můžeme hrát náš marketing.

    Máme neformální firemní kulturu a jsme otevřeni neotřelým nápadům, které tě necháme realizovat.Jsme parta lidí, se kterými se rád uvidíš i po práci.

    Možnost osobnostně i pracovně vyrůst u nás není otázkou mnoha let, jde to mnohem rychleji.Interní systém vzdělávání a externí kurzy jsou pro nás důležité, protože mít přehled je výhodou.

    Pracujeme v kancelářích se živými stromy, solnou jeskyní, posilovnou, lezeckou stěnou, saunou a kavárnou, kde se budeš cítit dobře.

    Samozřejmě i další benefity jako zaměstnanecké slevy, jazykové vzdělávání, příspěvky na stravování, karta MultiSport benefit a podobně.

    Průběh výběrového řízení :

    Výběrové řízení má více kol. Čekají vás testy, pohovor a case study. Výběrové řízení i tak netrvá měsíce, ale maximálně 2 týdny od zaslání CV až po možnou nabídku.

    Požádat
    Přidat do oblíbených
    Odebrat z oblíbenýcch
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost