Asistent/ka oddělení podpory prodeje (30 hodin/týden)
Lidl Česka republika v.o.s.
Měřín, CZ
před 10 dny

Lidl je úspěšným potravinovým řetězcem, který si silnou expanzí zajistil růst do celé Evropy. Na český trh společnost Lidl vstoupila v roce 2003 a od té doby otevřela 238 prodejen, které zásobují čtyři logistická centra v Brandýse nad Labem, Cerhovicích, Měříně a Olomouci.

současnosti ve společnosti Lidl pracuje více než 10 500 zaměstnanců v oblasti obchodu, nákupu, administrativy a expanze.

Vaše úkoly a pracovní náplň

  • samostatná příprava podkladů
  • zpracování zadaných dat do formulářů
  • administrativní a organizační podpora oddělení
  • sestavování pravidelných reportů
  • Váš profil

  • ukončené SŠ / VŠ vzdělání
  • znalost anglického / německého jazyka výhodou
  • dobrá znalost MS Office
  • vysoké pracovní nasazení
  • samostatnost, preciznost
  • organizační a komunikační schopnosti
  • Nabízíme

  • pracovní poměr na zkrácený úvazek 30hod / týdně
  • stravenky v hodnotě 80 Kč
  • 5 týdnů dovolené
  • zajímavou a pestrou práci
  • stabilní zaměstnání v úspěšné, rychle se rozvíjející společnosti
  • dobré mzdové ohodnocení
  • dynamický pracovní tým
  • nástup možný ihned nebo dle dohody
  • Požádat
    Přidat do oblíbených
    Odebrat z oblíbenýcch
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost