Billing Assistant
Deloitte Česká republika
Praha-Karlín, Cz
před 6 dny

Co vás u nás čeká

  • Příprava faktur a koordinace fakturačního procesu
  • Intenzivní komunikace s interními a externími klienty
  • Řešení problematiky DPH
  • Zapojení do otázek týkajících se kontrolingu, účetnictví, výnosových daní a DPH
  • Práce s interními systémy (např. SAP)
  • Co pro tuto práci potřebujete

  • Zajímají vás podnikové finance a ideálně máte v této oblasti pracovní zkušenost
  • Máte pokročilou komunikativní angličtinu
  • Máte velmi kladný vztah k číslům a smysl pro detail
  • Jste zkušený / á uživatel / ka Microsoft Office (MS Word, MS Excel, Outlook)
  • Jste osoba, na kterou se dá spolehnout
  • Zkušenosti s používáním SAP (nebo jiného ERP systému) pro vás budou výhodou
  • Co nabízíme

  • Naučíme vás, jak to u nás ve financích funguje
  • Můžete u nás prohlubovat svoje finanční znalosti a kariérně růst
  • Benefity pro zaměstnance (např. Cafeterie, 25 dní dovolené, firemní akce)
  • Vedou k nám cyklostezky a máme tady kolárku i sprchy
  • Pokud vám tato pozice líbí, pošlete nám svůj životopis. Rádi se s vámi potkáme na schůzce.

    Požádat
    Přidat do oblíbených
    Odebrat z oblíbenýcch
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost