Asistentka vedení/back office manager
Stratos Auto
Hradec Králové
před 10 dny

Společnost Stratos Auto hledá do svých řad pečlivou a energickou kolegyni na pozici ASISTENTKA VEDENÍ / BACK OFFICE MANAGER, která bude důležitou oporou vedení, ale i v každodenním kontaktu s kolegy.

Vaší každodenní činností bude vedení agendy vedení, běžná administrativa, správa databází, organizace firemních aktivit, příprava porad, marketingové aktivity atd.

Co by měla naše nová kolegyně splňovat?

  • samostatnost a rozhodovací schopnosti
  • výborná komunikace a profesionální vystupování
  • velmi dobré organizační schopnosti
  • přirozená autorita a diplomatické jednání
  • znalost práce na PC
  • pečlivost, spolehlivost a loajalita
  • praxe na obdobné pozici min. 5 let
  • znalost AJ
  • řidičský průkaz sk. B
  • Co od nás může nová kolegyně očekávat?

  • práci v příjemném moderním prostředí autosalonu
  • rozmanitou a zajímavou práci
  • odpovídající finanční ohodnocení
  • mladý, přátelský a vstřícný kolektiv
  • parkování pro zaměstnance
  • možnost zajištění objednávky obědů
  • denní místnost pro klidné strávení polední pauzy
  • možnost dalšího vzdělávání odborná školení
  • 100,- Kč stravenky, Multisport karta
  • 1x týdně snídaňové pondělky
  • firemní akce, teambuilding
  • roční odměny
  • slevy na veškeré firemní výrobky a služby (produkty, náhradní díly, servis, půjčování a mytí vozidel, oblečení a doplňky Lifestyle apod.)
  • Požádat
    Přidat do oblíbených
    Odebrat z oblíbenýcch
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost