Supervizor Reklamačního oddělení
Alza.cz a.s.
Praha
před 23 dny

Hledáme parťáka, který nám pomůže zlepšovat péči o zákazníky v oblastí reklamací a zasadí se o doručení prvotřídní kvality pro naše zákazníky.

Měl bys razit heslo, že péče o zákazníky není centralizovaný úsek, ale celofiremní kultura, o kterou se musí zasadit. Spolu s tímto posláním se budeš výrazně podílet na rozvoji oddělení a řízení provozních nákladů.

Dokážeš dát vizi a jasné kroky, jak ji naplnit?

Není Ti lhostejné zákaznické mínění?

Oblast logistiky nebo reversní logistiky Ti není cizí?

Dokážeš vnímat péči pocitem, ale zároveň podepřít tvrzení o fakta a čísla?

S jakou problematikou se můžeš potkat?Starost o tým od náboru, přes zaškolení, až po kontinuální rozvoj dovednostíEntuziasmus a empowerment jako pilíře práce s lidmiZodpovědnost za zákaznickou spokojenostRozvoj a nastavování servisních procedur a podmínekSledování trendů v oblasti reversní logistiky a implementace nových postupů a technologiíŘízení operativního chodu a definice priorit pro odděleníSpráva dat a reportinguKontrola toku financí a prostředků Co získáš?

Zajímavé zkušenosti od jedničky na trhuMožnost ovlivnit chování zákazníku a udávat trendy v oblasti péče o zákazníkyMožnost podílet se na expanzi do zahraničí

Požádat
Požádat
Můj e-mail
Kliknutím na "Pokračovat" souhlasím s podmínkami neuvoo a s přijímáním emailových upozornění (mohu kdykoliv zrušit) Koukněte tady
Pokračovat
Žádost