ZÁKAZNICKÁ PODPORA
AC Jobs
Plzeň-sever
před 8 dny

Máte prozákaznický přístup? Baví Vás zpracovávání objednávek a komunikace s logistickým oddělením? Rádi byste pracovali v menším kolektivu pro zahraniční společnost?

Pak nás kontaktujte! Do zákaznického týmu hledáme velmi příjemnou osobu, která ví, jak zajistit spokojenost zákazníka.

Pracovní náplň

  • přijímání objednávek od zákazníků
  • zadávání objednávek do systému SAP
  • příprava dokumentů pro logistiku (expedice, fakturace)
  • řešení reklamací výrobků, dodávek a jejich evidenci v systému
  • komunikace napříč odděleními
  • tvoření reportů
  • Co požadujeme?

  • středoškolské vzdělání
  • praxi na obdobné pozici podmínkou
  • uživatelskou znalost MS Office
  • ctít heslo "Náš zákazník, náš pán"
  • dlouhodobou spolupráci
  • samostatnost i spolupráci v týmu
  • pečlivost, spolehlivost, dobré organizační schopnosti
  • Co nabízíme?

  • pátky končíme ve 13 : 00 hod.!
  • po zapracování pracovní smlouvu na dobu neurčitou a každoroční navyšování mzdy
  • jazykové kurzy angličtiny / němčiny v rámci pracovní doby
  • stravenky, 25 dní dovolené, příspěvek na penzijní pojištění
  • možnost kariérního růstu a rozvoje
  • Multisport benefit kartu
  • Místo výkonu práce Plzeň sever (5 minut od Plzně, rozhraní okresů Plzeň - sever a Plzeň - jih)
  • Požádat
    Přidat do oblíbených
    Odebrat z oblíbenýcch
    Požádat
    Můj e-mail
    Kliknutím na "Pokračovat", souhlasíte s tím, že neuvoo sbírá a zpracovává vaše osobní údaje, které jste poskytli v tomto formuláři, aby vytvořili neuvoo účet a přihlásili vás k odběru emailových upozornění v souladu s naší Ochranou Osobních Údajů . Váš souhlas můžete vzít kdekoliv zpět, následováním těchto kroků .
    Pokračovat
    Žádost